wtorek, 25 czerwca 2013

Objawienie Matki Bożej dla Ivana

Wczorajszej nocy w obecności tysięcy pielgrzymów widzący Ivan miał objawienie Matki Bożej. Pielgrzymi przybyli tak licznie do Medziugorje, aby uczestniczyć w obchodach przypadającej dziś 32 rocznicy objawień Matki Bożej. Wczorajsze objawienie było dla pielgrzymów źródłem ogromnej radości. Radości spotkania z Królową Nieba i Ziemi, spotkania z Mamą, która tak bardzo nas kocha.

fot:medjugorje.info
Pielgrzymi gromadzili się na Podbrdo już od godziny 18. W momencie objawiania było już ich dziesiątki tysięcy. Ivan prowadził modlitwę różańcową, tajemnice radosne. Matka Boża według świadectwa widzącego objawiła się mu około godziny 22. Była radosna i szczęśliwa. Przywitała wszystkich słowami „Niech będzie pochwalony Jezus, moje drogie dzieci” Wyciągnęła ręce i przez dłuższy czas modliła się nad wszystkimi, w sposób szczególny nad chorymi a następnie powiedziała…


Następnie Ivan powiedział: „Poleciłem was wszystkich, wasze potrzeby, wasze intencje, rodziny, a w sposób szczególny wszystkich chorych. Potem była miła rozmowa między mną a Panią, której treść pozostanie tylko między nami.”

Matka Boża odeszła w znaku krzyża z pozdrowieniem: „Idźcie w pokoju moje drogie dzieci!”
Ivan dodał „ Zapomniałem powiedzieć, że Matka Boża pobłogosławiła wszystkich swoim macierzyńskim błogosławieństwem i pobłogosławiła wszystkie dewocjonalia, które przynieśli pielgrzymi. Wszyscy wiemy, że jutro jest 25, a Matka Boża każdego 25 dnia miesiąca przekazuje orędzia skierowane do całego świata. .”

PS. Tłumaczenie orędzia z języka chorwackiego. Bardzo dziękuję!