poniedziałek, 19 grudnia 2011

Orędzia Matki Bożej z 20 i 22 listopada 2011 r. przekazane przez Ivana

Orędzie dla Ivana 20.11.2011r. podczas spotkania w Rzymie, w parafii MB Gwiazdy Morza.


fot: Kumstvo
„Drogie dzieci, dzisiaj również raduję się z wami. Moje serce się raduje, jest przepełnione [radością]. Także dzisiaj, w tym czasie adwentowym, zapraszam was, abyście przyozdabiali wasze domy, ale przede wszystkim wasze serca. Pozwólcie światłu mojego malutkiego Syna przeniknąć wasze serca. Drogie dzieci, módlcie się, módlcie się, módlcie się! Dziękuję, że dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

Orędzie dla Ivana 22.11.2011r. podczas spotkania w Grosseto.

„Drogie dzieci, również w tym czasie, jak i w czasie, który się zbliża, zapraszam was do modlitwy za moje dzieci, dzieci, które oddaliły się od mojego Syna Jezusa. W sposób szczególny wzywam was dzisiaj, moje drogie dzieci, aby modlić się za młodzież, aby powróciła do własnych rodzin i w swoich rodzinach odnalazła pokój. Módlcie się, moje drogie dzieci, razem z Matką, a Matka będzie się modlić razem z wami i będzie się wstawiać u swojego Syna za wami wszystkimi. Dziękuję, drogie dzieci, ponieważ również dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

PS Tłumaczenie z języka włoskiego - Echo Maryi Królowej Pokoju.
Dziękuję :)