czwartek, 2 czerwca 2011

Orędzie Matki Bożej przekazane przez Mirjanę 2.06.2011 r.

Wczoraj po południu, kilka silnych burz przeszło nad Medzugorje. Grzmoty wstrząsały ziemią, a deszcz i grad lał się z nieba.W nocy pogoda się poprawiła i o poranku było jasne że to będzie piękny dzień. W tym szczególnym dniu tysiące pielgrzymów zgromadziło się wokół „Niebieskiego Krzyża“ w oczekiwaniu na Matkę Bożą. Wraz z Mirianą jak każdego drugiego dnia miesiąca łącząc się w modlitwie z Gospą za tych którzy nie poznali miłości Bożej. Mirjana przyszła pod „Niebieski Krzyż“ około 8: 40 Objawienie rozpoczęło się o 8:47 i trwało pięć minut.

Oto przesłanie Matki Bożej:
"Drogie dzieci,
Podczas gdy wzywam was do modlitwy za tych, którzy jeszcze nie poznali miłości Bożej, gdybyście wy wejrzeli w swoje serca, zrozumielibyście, że mówię o wielu z was. Otwartym sercem, szczerze zapytajcie siebie, czy pragniecie żywego Boga, czy chcecie Go odsunąć i żyć po swojemu. Rozejrzyjcie się wokół siebie, moje dzieci, i popatrzcie dokąd zmierza świat, który myśli bez Ojca, błąkając się w mroku doświadczeń. Ja podaję wam światło Prawdy i Ducha Świętego. Zgodnie z planem Bożym jestem z wami, by wam pomóc, aby w waszym sercu zwyciężył mój Syn, jego Krzyż i Zmartwychwstanie. Jako Matka pragnę i modlę się o waszą jedność z moim Synem i Jego działaniem. Ja jestem tutaj. Zdecydujcie się. Dziękuję wam."

Matka Boża, mówi Mijana, była bardzo smutna, kiedy wypowiadała słowa: „ Ja podaję wam światło Prawdy i Ducha Świętego”. Mirjana widziała wtedy niezwykłe światło za postacią Matki Bożej. Matka Boża pobłogosławiła wszystkich obecnych, dewocjonalia, a w szczególny sposób pobłogosławiła kapłanów.


PS Dziękuję

fot: Caritas Of Birmingham
Mirjana ociera łzy z oczu, po tym jak widziała Matkę Bożą bardzo smutną w czasie objawienia 2 czerwca 2011r.