poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Orędzie Matki Bożej z 2 kwietnia 2012 r.

Matka Boża była zdecydowana i przekazała następujące orędzie:
  

"Drogie dzieci. Jako Królowa Pokoju pragnę wam, moim dzieciom, dać pokój. Prawdziwy pokój który z Serca mojego Boskiego Syna pochodzi. Jako Matka proszę, aby w waszym sercu zapanowała mądrość, pokora i dobroć, aby zapanował pokój, aby zapanował mój Syn. Kiedy mój Syn zapanuje w waszych sercach, będziecie mogli pomóc innym Go poznać. Kiedy niebiański pokój owładnie wami, rozpoznają go ci, którzy szukają go w niewłaściwych miejscach i tym zadają ból mojemu matczynemu Sercu. Dzieci moje, wielka będzie moja radość, kiedy zobaczę, że akceptujecie moje słowa i pragniecie mnie naśladować. Nie bójcie się. Nie jesteście sami. Podajcie mi swoje ręce, a ja was poprowadzę. Nie zapomnijcie o swoich pasterzach. Módlcie się, aby oni byli zawsze myślami z moim Synem, który ich powołał, aby o Nim świadczyli. Dziękuję wam."

Matka Boża pobłogosławiła wszystkich obecnych i przyniesione dewocjonalia.

Żródło: Polska Oaza im. bł. Jana Pawła II w Medziugorje. Dziękuję:)

Niebieski Krzyż - miejsce objawienia Matki Bożej (2.04.2012) fot: D.K. Polska Oaza Medziugorje
Zdjęcie bł. Jana Pawła II przy Niebieskim Krzyżu w Medziugorje - 2.04.12 r (fot: D.K. Polska Oaza Medziugorje)
PS Zdjęcia: D.K. Polska Oaza Medziugorje.
Dziękuję:)