czwartek, 11 sierpnia 2011

Pielgrzymka do Medziugorje

Drodzy Czciciele Matki Bożej!!!

Pragnę zaprosić Was do uczestnictwa w pielgrzymce do Medziugorje.
Jest to cudowne przeżycie. Matka Boża zaprasza do siebie każdego z Was niezależnie skąd jesteście!!!
Zwraca się do nas : "Moje drogie dzieci" prosi o modlitwę na różańcu i zawsze dziękuje, że odpowiedzieliśmy na Jej wezwanie!!!


Dla tych co nie mogą pojechać błogosławi swoja macierzyńską miłością, a tych którzy mogą zaprasza do siebie by mogli to Jej błogosławieństwo otrzymać na miejscu. Medziugorje jest to cudowne miejsce i kto tam raz pojedzie zawsze chce tam wracać. Tego nie da się opisać, to trzeba przeżyć!!!

Wy, którzy możecie pojechać czujcie się zaszczyceni Jej zaproszeniem, a Wy, którzy nie możecie powierzcie Jej swe prośby i pragnienia płynącej z serca modlitwy, a Ona się wszystkim zajmie i  otoczy Was płaszczem swej macierzyńskiej miłości.

Matka Boża powiedziała do Vicki  (jednej z widzących):


"Kiedy przychodzę, udzielam Wam łask jakich nikomu dotąd nie udzieliłam. Tymi samymi łaskami chcę jednak obdarzyć także wszystkie moje dzieci, które otwierają serca na moje przyjście."


Ks. Jan Witek
Zapisy przyjmuje:

Biuro Parafialne w Kątach oraz Genowefa Gwóźdź na Moszczynówce

Tel.18-444-8074. Jeżeli są jakieś pytania do mnie bezpośrednio proszę kierować na email adres:  

   
PS Szczegóły pielgrzymki są dostępne na stronie parafii Kąty <zobacz>