piątek, 2 marca 2012

Orędzie Matki Bożej z 2 marca 2012

"Drogie dzieci. Z nieskończonej miłości Bożej przychodzę do was i wytrwale zapraszam was w objęcia mojego Syna. Matczynym sercem proszę was, ale i przypominam moje dzieci, że na pierwszym miejscu powinna być wasza troska o tych, którzy nie poznali mojego Syna. Nie dopuście, aby oni, patrząc na was i wasze życie, nie zapragnęli Go poznać. Proście Ducha Świętego, aby mój Syn znalazł w was swoje odbicie. Módlcie się, abyście w tym czasie ciemności i beznadziei mogli być apostołami Bożego światła. To jest czas waszego kuszenia. Z różańcem w ręku i z miłością w sercu kroczcie ze mną.  Ja prowadzę was ku zmartwychwstaniu w moim Synu. Módlcie się za tych, których mój Syn wybrał, aby zawsze mogli żyć przez Niego i w Nim, Najwyższym Kapłanie. Dziękuję wam."

Matka Boża pobłogosławiła wszystkich obecnych i przyniesione dewocjonalia.

Dziś w Medziugorju piękna słoneczna pogoda. Mirjana przyszła na objawienie o 8.20, objawienie rozpoczęł się o 8.35. Pielgrzymi od bardzo wczesnych godzin rannych trwali na modlitewnym czuwaniu, któremu przewodziła grupa śpiewająca z Włoch, rozważania padre Lorenzo i padre Pietro Zorza.

Liczni pielgrzymi przybyli na objawienie Królowej Pokoju, 2 marca 2012

Widząca Mirjana, 2 marca 2012                                                                    

Miejsce objawienia Matki Bożej "Niebieski Krzyż", 2 marca 2012

Źródło: Polska Oaza im. Bł. Jana Pawła II w Medziugorje
Zdjęcia: Danuta Lis

PS Dziękuję