niedziela, 18 marca 2012

Doroczne objawienie Matki Bożej dla Mirjany 18 marca 2012 r.

Orędzie Matki Bożej z 18 marca 2012 r.
  
„Drogie dzieci! Przychodzę pośród was, bo pragnę być waszą matką, waszą
orędowniczką. Pragnę być łącznikiem pomiędzy wami i Ojcem Niebieskim, waszą pośredniczką. Pragnę wziąć was za rękę i kroczyć z wami w walce przeciw nieczystemu duchowi. Dzieci moje, poświęćcie mi się całkowicie. Ja wezmę wasze życie w swoje matczyne ramiona i nauczę was pokoju i miłości, a wtedy przekaże mojemu Synowi. Od was wymagam modlitwy i postu, gdyż tylko tak będziecie umieli we właściwy sposób świadczyć o moim Synu według mojego matczynego Serca. Módlcie się za swoich pasterzy, aby zjednoczeni w moim Synu mogli radośnie głosić Słowo Boże. Dziękuję wam..”

Objawienie rozpoczęło się około godz. 14:00 i trwało 5 minut

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję
fot: Parafia Medziugorje
Mirjana Dragićević-Soldo codzienne objawienia miała od 24.6.1981 do 25.12.1982r. Tego dnia Matka Boża powiedziała:

„Mirjano, wybrałam cię i powiedziałam ci wszystko, co było konieczne. Złożyłam na Twoje barki wiele lęków, które musisz nosić z godnością. Pomyśl o mnie i ile łez z tego powodu wylewam. Zawsze musisz być odważna. Szybko zrozumiałaś moje orędzia, więc musisz zrozumieć, że Ja muszę odejść. Bądź odważna...! ”

Powierzywszy jej dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku – 18 marca.

Tak było również w tym roku.