niedziela, 18 marca 2012

Biskup z Mozambiku w Medziugorju

Jego Ekscelencja Adriano Langa, biskup z diecezji Inhambane w Mozambiku, w tych dniach  przebywał w Medziugorju. To była jego druga wizyta. Pierwszy raz przybył w połowie lat dziewięćdziesiątych, z ciekawości, gdy  o Medziugorju usłyszał od braci franciszkanów z Prowincji Hercegowińskiej, pełniących swoją misję w Kongu. W obszernym wywiadzie udzielonym dla radiostacji Mir Medziugorje, biskup, miedzy innymi, powiedział: "Ten drugi przyjazd nastąpił już z mojej inicjatywy, gdyż poznałem Medziugorje jako miejsce modlitwy i chciałem tu przyjechać z powodu modlitwy." O czasie spędzonym w Medziugorju mówi: "Tutaj przeżyłem dni w ciszy. Na mój codzienny program składała się : poranna Msza święta, potem Droga Krzyżowa, a następnie wieczorny  program modlitewny. Mówię wszystkim, że Medziugorje jest miejscem, które należy poznać, gdyż Medziugorje wzywa nas do modlitwy, Medziugorje jest miejscem spotkania z Bogiem" - powiedział biskup.

źródło: Parafia Medziugorje

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję