piątek, 18 marca 2011

Doroczne objawienie Matki Bożej dla Mirjany 18 marca 2011


Mirjana Dragićević-Soldo codzienne objawienia miała od 24.6.1981 do 25.12.1982r. Tego dnia Matka Boża powiedziała:

„Mirjano, wybrałam cię i powiedziałam ci wszystko, co było konieczne. Złożyłam na Twoje barki wiele lęków, które musisz nosić z godnością. Pomyśl o mnie i ile łez z tego powodu wylewam. Zawsze musisz być odważna. Szybko zrozumiałaś moje orędzia, więc musisz zrozumieć, że Ja muszę odejść. Bądź odważna...! ”

Powierzywszy jej dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku – 18 marca.


Tak było również w tym roku. Pomimo deszczowej pogody kilka tysięcy wiernych zgromadziło się na modlitwie różańcowej przy " Niebieskim Krzyżu". Objawienie rozpoczęło się o godz. 13: 46 i trwało do 13:50.

Matka Boża przekazała następujące orędzie:

"Drogie dzieci! Jestem z wami w imię największej Miłości, w imię drogiego Boga, który zbliżył się do was  poprzez mojego Syna i objawił wam prawdziwą miłość. Pragnę prowadzić was Bożą drogą. Pragnę  nauczyć was prawdziwej miłości, aby inni widzieli ją w was, a wy byście widzieli ją w innych, byście byli dla nich braćmi i by inni widzieli w was miłosiernego brata.  Moje dzieci, nie bójcie się mi otworzyć wasze serca. Ja z matczyną miłością wskażę wam, czego od każdego z was oczekuję, czego oczekuję od moich apostołów. Pójdźcie ze mną. Dziękuję wam."

"Matka Boża pobłogosłwiła wszystkich obecnych oraz dewocjonalia i ponownie wezwała nas do modlitwy za kapłanów. Powiedziała: Jeszcze raz podkreślam - razem z nimi zwyciężę."

PS.Bardzo dziękuję za tłumaczenie : )