środa, 10 listopada 2010

Mara Santangelo, sławna włoska tenisistka w Medziugorje

Wśród wielu pielgrzymów, którzy na początku listopada odwiedzili Medziugorje, była również i Mara Santangelo, znana włoska tenisistka, z którą rozmawiali dziennikarze stacji „Mir” Medjugorje.

Urodzona w małym miasteczku niedaleko Rzymu, po roku przeniosła się do Trentino. Gdy miała 5 lat zaczęła grać w tenisa ziemnego, zwyciężyła w wielu krajowych i międzynarodowych turniejach. Karierę sportową przerwał uraz lewej nogi w czasie tegorocznego turnieju. Mara, między innymi powiedziała:
 „Przybyłam do Medziugorja, aby umocnić swoją wiarę. Jestem wierząca od wczesnego dzieciństwa. Moja wiara została wzmocniona, szczególnie w wieku 16 lat, kiedy zmarła moja mama w wypadku samochodowym. Znalazłam w sobie siłę, odkryłam na nowo wiarę, która mi otwarła serce. Z pewnością jeszcze wiele razy przybędę, do Medziugorja. Widzę, że ze względu na moją przyszłość, przybliżam się coraz bardziej w wierze do Boga. A co będzie na poziomie sukcesów i planów na przyszłość, będzie tak jak Pan zechce. Ja podejmę trud, będę się modlić."- powiedziała Mara.


PS. Na zdjęciu Mara Santangelo z o.Miljenko Šteko OFM