piątek, 12 listopada 2010

„Bóg na ulicach Nowego Jorku”

Film dokumentalny „Bóg na ulicach Nowego Jorku”.

„Nie bójcie się iść na ulice i do miejsc, gdzie gromadzą się ludzie, tak jak pierwsi apostołowie. Głosić Chrystusa i dobrą nowinę o zbawieniu na place miast”
 – Jan Paweł II.

Monstrancja, którą niosą kapłani w procesji Bożego Ciała ulicami Nowego Jorku jest jedną z, sześciu które pobłogosławił Ojciec Święty Jan Paweł II tuż przed śmiercią. Film został wyprodukowany przez katolicką wytwórnię filmową "Grassroots" z Nowego Jorku.

Joseph Campo, który jest producentem i współzałożycielem wytwórni "Grassroots"  w jednym z wywiadów powiedział:

Moją wiarę utwierdziły przeżycia, jakich doznałem w Medjugorje. To przewróciło mój świat do góry nogami. Zrozumiałem, że wszystko, co wiem na temat mojej katolickiej wiary, jest prawdą. Zmieniło to moje spojrzenie na świat. Sześć miesięcy później postanowiłem, że całe moje życie poświęcę Bogu."


Na kanale "GrassrootsFilms" można zobaczyć więcej produkcji wytwórni.