środa, 2 listopada 2011

Orędzie Matki Bożej z 2 listopada 2011 r. przekazane przez Mirjanę

Drogie dzieci! Ojciec nie pozostawił was samym sobie, bezgraniczna jest Jego miłość, miłość która mnie przyprowadza do was, abym pomogła wam Go poznać, abyście przez mojego Syna wszyscy z całego serca mogli  wołać do Niego: OJCZE i  być jednym ludem w Bożej rodzinie. Jednakże moje dzieci, nie zapominajcie, że na tym świecie nie jesteście tylko dla siebie. Ja  nie wzywam was tutaj tylko dla was samych. Ci, którzy naśladują mojego Syna, myślą o bracie w Chrystusie, jak o samym sobie, nie znając egoizmu! Dlatego Ja pragnę, abyście  wy byli światłem mojego Syna, abyście oświetlali drogę tym wszystkim, którzy nie znają Ojca, tym którzy błądzą w mroku grzechu, rozpaczy,  cierpienia i samotności. Abyście im przez własne życie, ukazali miłość Bożą.  JA JESTEM Z WAMI. Jeśli otworzycie swoje serca, będę was prowadzić! Ponownie wzywam was, módlcie się za swoich pasterzy. Dziękuję wam.”

Matka Boża pobłogosławiła wszystkich obecnych i przyniesione przez nas dewocjonalia.

PS Bardzo dziękuję za tłumaczenie. Tłumaczenie z języka chorwackiego.

Widząca Mirjana w czasie objawienia Matki Bożej (fot: Caritas Of Birmingham)
Dzisiejszego poranka jak każdego drugiego dnia miesiąca Matka Boża z Mirjaną modliły się za tych, „którzy nie poznali miłości Bożej”. Wielu pielgrzymów pomimo zimna spędziło tę noc na modlitwie i śpiewie przy Niebieskim Krzyżu, aby o poranku być bliżej miejsca gdzie objawia się Królowa Pokoju.
Wielką łaską jest możliwość bycia tak blisko Matki Bożej. Są to chwile, które pamięta się do końca życia. Cóż znaczy jedna nieprzespana noc z radością, jaka jest w sercu w momencie, kiedy niebo otwiera się nad tą błogosławioną ziemią i Maryja- Królowa Nieba i Ziemi przebywa do nas. Królowa i Mama, która tak bardzo nas kocha. Kiedy poczujesz Jej miłość to serce płacze z radości. Ave Maryja!