środa, 2 października 2013

Orędzie Matki Bożej z 2 października 2013

Matka Boża objawiła się widzącej Mirjanie w Medziugorje u podnóża góry Podbrdo przy Niebieskim Krzyżu. Objawienie rozpoczęło się o godz. 8: 44 i trwało 6 minut

Orędzie Matki Bożej przekazane przez Mirjanę 02.10.2013

"Drogie dzieci, kocham was macierzyńską miłością i z macierzyńską cierpliwością czekam na wasza miłość i jedność. Proszę, abyście stali się wspólnotą dzieci Bożych, moich dzieci. Proszę, abyście jako wspólnota radośnie  powrócili do życia w wierze i miłości mojego Syna. Moje dzieci, gromadzę was jako swoich apostołów i uczę was  w jaki sposób innych macie zapoznawać  z miłością mojego Syna, jak przynosić im Radosną Wieść, którą jest mój Syn. Oferujcie mi swoje otwarte i oczyszczone serca, a ja je napełnię miłością do mojego Syna. Jego miłość nada sens waszemu życiu, a ja będę wam towarzyszyć. Będę z wami do spotkania z Ojcem Niebieskim. Moje dzieci, zbawią się tylko ci, którzy z miłością i wiarą kroczą ku Niebieskiemu Ojcu. Nie bójcie się, jestem z wami. Zaufajcie swoim pasterzom tak jak mój Syn im zaufał, kiedy ich wybierał. Módlcie się, by mieli dość siły i miłości, by was prowadzić. Dziękuję wam."

Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję