wtorek, 22 maja 2012

Módlcie się razem ze mną za kapłanów i biskupów

„Drogie dzieci,  również dzisiaj Matka wzywa was: módlcie się  razem ze mną za kapłanów i biskupów, moich pasterzy, aby niestrudzenie prowadzili swoją owczarnię w wierze…”
Kochani rozważając ostatnie orędzie Matki Bożej z 18 maja (zobacz całe orędzie)uświadomiłem sobie, że tego samego dnia, tj. w piątek w Częstochowie rozpoczynało się XVIII Czuwanie Odnowy w Duchu Świętym. Tego dnia z wypełnionej hali „Polonia” popłynęła piękna modlitwa charyzmatyczna za kapłanów i biskupów. Pozwoliłem sobie umieścić fragment nagrania, na którym jest świadectwo o.Remigiusza Recława SJ (Mocni w Duchu) i modlitwa za kapłanów. Królowa Pokoju wzywa do modlitwy za pasterzy od długiego czasu szczególnie w orędziach, które przekazuje przez widzącą Mirjanę. 
Myślę, że Gospa była szczęśliwa słysząc tę modlitwę! Więcej jestem przekonany, że Ona tam była i modliła się z nami :)
W tym miejscu chciałbym podziękować liderce Wspólnoty Odnowy w Duchu Świętym „Syjon”, dzięki której mogłem tam być w piątek :) Całym sercem dziękuję Monice, że zachęciła mnie do tego spotkania. Monisiu dziękuję!

Szczególne dziękuję Tobie, Duchu Święty za wszystko, co czyniłeś i wciąż czynisz w naszych sercach                                                                 
PS Nagranie pochodzi ze strony tv.odnowa.org