piątek, 20 sierpnia 2010

Objawienie Matki Bożej w kaplicy u Ivana dla kapłanów.

19.08.2010 r.(czwartek)
Objawienie trwało około 10 minut. Obecnych było około 70 kapłanów.
Iwan powiedział do zebranych kapłanów:

Po objawieniu trudno mi wrócić do tej naszej tu rzeczywistości. Teraz jestem z wami ale ciągle jeszcze z Matką Bożą.
Matka Boża przyszła radosna.Trudno mi w słowach wyrazić Jej wielką miłość do kapłanów.To wielka przyjemność patrzeć na Matkę Bożą gdy patrzy na kapłanów (was) z pewnym wzruszeniem jakby ze łzą w oku. Jak wyciąga nad wami swe dłonie aby błogosławić.

Dzisiaj Matka Boża powiedziała:
„ Dzieci jestem szczęśliwa widząc was tak wielu. Modlę się i wstawiam za wami u Mojego Syna.
-Proszę was: módlcie się, módlcie się, módlcie się.
-Adorujcie Najświętszy Sakrament w waszych parafiach
-Proście Ducha św. aby rzeka miłości wzajemnej przeszła przez wasze parafie.”

Matka Boża na prośbę Ivana modliła się jeszcze w osobistych intencjach obecnych na objawieniu kapłanów za ich rodziny i parafie. Pobłogosławiła wszystkie dewocjonalia i modląc się odeszła w znaku krzyża św.

Źródło: O.Józef (Misjonarz Werbista)
Obecny w czasie objawienia

Ivan Dragićević przekazuje swoje świadectwo pielgrzymom zgromadzonym przy ołtarzu polowym w Medziugorje.(18 sierpnia 2010r.)