środa, 2 maja 2012

Oredzie Matki Bozej z 2 maja 2012

"Drogie dzieci! W matczynej milosci prosze was, podajcie mi swoje rece, pozwolcie mi abym was prowadzila. Ja, jako Matka pragne ocalic was od niepokoju, rozpaczy i wiecznego potepienia. Moj Syn przez swoja smierc na krzyzu pokazal jak bardzo was kocha, ofiarowal sie z powodu was i waszych grzechow. Nie odrzucajcie Jego ofiary i nie odnawiajcie Jego cierpien swoimi grzechami. Nie zamykajcie sobie bram raju. Moje dzieci, nie traccie czasu. Nie ma nic wazniejszego od jednosci w moim Synu. Pomoge wam, poniewaz Ojciec Niebieski posyla mnie, abysmy mogli razem pokazac droge laski i zbawienia wszystkim tym, ktorzy Go nie znaja. Nie zatwardzajcie waszych serc. Zaufajcie mi i adorujcie mojego Syna. Moje dzieci, nie mozecie byc bez pasterzy. Niech kazdego dnia beda w waszych modlitwach. Dziekuje wam."

Zrodlo: Parafia Medziugorje


P.S. w tresci nie ma polskich znakow, poniewaz jestesmy w Medziugorju i piszemy na klawiaturze chorwackiej:-)