czwartek, 7 stycznia 2016

Info

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Kochani,
wczoraj wrócilismy z Medziu. Po drodze mielismy spotkanie z o.Jozo.
Do napisania tego co nam powiedział zmobilizowały mnie te maile, które przychodzą odnośnie Tuska etc. do podpisywania petycji, bo nie mielismy szansy ogladać tego co sie dzieje w kraju.

o. Jozo powiedział wprost do Polaków - nie tylko do nas (widać bardziej sie orientuje w sytuacji naszego kraju niz my)- dając przykład Medziugorja, jak milicja zabroniła wchodzić na wzgórza, że postem mozna wszystko rozwiązać.
Powiedział, że jak NIE POMOŻEMY RZĄDOWI, JAK NIE ZACZNIEMY POŚCIĆ, ABY SZATANA ODPEDZIĆ OD NASZYCH GRANIC TO STANIEMY SIĘ TAK JAK WŁOCHY, FRANCJA, CZY INNE KRAJE EUROPY, które zatraciły wszystko. Dlatego trzeba zmienic kierunek petecji i nie do ludzi, tylko do Boga w poście i modlitwie za Ojczyznę się zwrócic.
Dlatego do odpowiedzialnych za rózne wspólnoty apelujemy, aby w swoich grupach podjąć nowenny i post, aby w kazdym dniu ktoś pościł. Nie patrzmy juz na piątek i środę, że ludzie Medziugorja wtedy poszczą, ale jak bedzie trzeba, aby np. cały miesiąc był obstawiony, to pościmy my np w czwartek lub w niedziele, a we srode czy piatek coś przekąśmy, aby nie paść z głodu.
Z nowen proponujemy naszą Nowenne do Bozego Miłosierdzia jest rok Miłosierdzia przecież, i kolejna inicjatywa, która juz funkcjonuje na lubelszczyźnie, aby objąć nowennami modlityw i postu poszczególnych posłów (niekoniecznie z prawej strony tylko) i zamawiać Msze św. w intencji za Ojczyznę.
Dla osób, które są pojedyncze, nie należą do wspólnot a chciałyby się w to właczyć - proszę pisac do mnie będziemy tworzyć takie grupy modlityw i postu za Ojczyznę. Prosze powyższy apel rozgłosić na waszych www i blogach. Do modlitwy mozemy zaprosic również cały POLSKI NIEBIAŃSKI FRONT POMOCY czyli naszych ŚWIĘTYCH i BŁOGOSŁAWIONYCH. Ewa
nie ma na co czekać.


Drogie dziecko!

>Czy wyobrażasz sobie Mnie jako swojego dziadka?
Mam wiele lat, więc ludzie myślą, że wyglądam jak stary człowiek.
A Ja nie jestem stary. Posłałem mojego Syna, Jezusa, aby pokazał ci, jaki jestem naprawdę.

Jezus był odważny i silny. Ciężko pracował jako cieśla, nauczał, pokonywał demony, ucieszył burzę i powywracał stoły bankierów w świątyni.

Pomyśl o Mnie jako o Ojcu Jezusa. Stworzyłem cały świat. Pokonałem całe armie jednym ruchem ręki.
Jeśli myślisz, że jestem słaby albo głuchy, to myślisz o niewłaściwym Bogu, moje dziecko.
Słucham cię i czekam, aby ci pomóc.
Zawołaj Mnie! Nie jestem twoim dziadkiem ani pradziadkiem. Jestem twoim Ojcem, władcą wszechświata. I mam wielką moc.

Twój Silny Ojciec,
>Bóg
---------------
*Iz 59, 1*


Moje wędrujące dziecko!

>Na twojej drodze do Mnie postawiłem wiele widocznych drogowskazów. Miej oczy szeroko otwarte, a na pewno ich nie przeoczysz.
Odnajdziesz Mnie, bo Ja chcę tego bardziej od ciebie.
Dla tych, którzy Mnie szukają, przygotowałem drogę prostą i szeroką.

Wokół ciebie jest pełno wskazówek.
Są w oszałamiająco pięknym świecie, który stworzyłem. W różnorodności ludzi, którym dałem życiem. W milionach różnych twarzy, głosów, osobowości, linii papilarnych czy odcisków palców.
Co najważniejsze, umieściłem też te wskazówki w twoim sercu. To łagodny głos, który mówi ci, że Ja naprawdę istnieję i że cię kocham.
Idź za moimi drogowskazami.

Ojciec świata,
>Bóg
--------------------
*Ps 119, 9*


6 styczeń. Motto na dziś.
Bóg jest Prawdą. I kto szuka prawdy, ten szuka Boga, choćby o tym nie
wiedzial.
Błogosławionego dnia życzę Tobie.

Jezus mówi do Ciebie.

MOGĘ uczynić nieskończenie więcej, niż prosisz czy rozumiesz. Przyjdź do Mnie z pozytywnymi oczekiwaniami i świadomością, że Moja Moc jest
nieograniczona. Poproś Mojego Ducha, aby zapanował nad twoim umysłem i
napełnił go wspaniałymi myślami o Mnie. Niech nie zniechęca cię fakt, że wiele twoich modlitw wciąż pozostaje bez odpowiedzi. Czas jest nauczycielem - uczy cię czekać na Mnie i ufać Mi w ciemnościach. Im trudniejsze jest teraz życie, tym bardziej prawdopodobne, że doświadczasz działania Mojej Chwały i Mocy. Nie pizwól, aby trudności cię przygnębiały; spróbuj je traktować jako scenę dla Mojej chwalebnej interwencji. Miej oczy i umysł szeroko otwarte na wszystko, co robię w twoim życiu.

EF 3,20-21; RZ 8,6; IZ 40,30-31; AP 5,13

Pozdrawiam
Z Panem Bogiem
Ewa Jurasz