czwartek, 30 lipca 2015

Pierwsze soboty - nabożeństwo, którego domaga się Maryja

”To, co rozpoczęłam w Fatimie, zamierzam zakończyć w Medziugorju, na końcu moje Serce zwycięży!" (Matka Boża w Medziugorje)





Audio: Rozmowy Niedokończone w Radiu Maryja*


Jeśli Kościół podjął wezwanie Maryi by poświęcić świat, również Rosję Sercu Niepokalanemu, od razu pojawia się pytanie a gdzie są pierwsze soboty? To jest tak samo ważny element prośby Maryi. Ten sam!

"Poświęćcie mi Rosję Sercu Niepokalanemu i wynagradzajcie w pierwsze soboty przez Komunię wynagradzającą."
… Maryja mówi do nas wynagradzacie mi w pierwsze soboty. Czy jestem świadom pierwszej soboty, że to jest nabożeństwo, którego domaga się Maryja. Więcej! Mówi Bóg tego pragnie, nie ja, jako Maryja. Bóg pragnie tego nabożeństwa!
Ojciec Święty poświęcił świat i Rosję. Portugalia poświęciła się Sercu Niepokalanemu. Polska również; kard. Hlond w 1946 roku, najpierw w rodzinach, parafiach i diecezjach. 8 września 1946 roku Polska poświęca się Niepokalanemu Sercu. Jest takie nabożeństwo, ale to, że ono jest to jest jedno. Drugie; ono ma konkretną strukturę i formę. To nie jest tak, że to jest dzień po pierwszym piątku. A bo jest pierwszy czwartek, pierwszy piątek to i jest pierwsza sobota, a więc szczególny dzień, kiedy zwracamy uwagę, myśl, serce, otwieramy jakieś spojrzenie w stronę Maryi. NIE! Maryja konkretnie nakreśla, co uczynić… mówi konkretnie, co zrobić nie w sposób dowolny.

Maryja mówi:

Tego dnia zerwij z grzechem, a więc wyspowiadaj się. Drugie przyjmij tego dnia Komunię świętą, a więc uznaj, że Jezus Chrystus jest obecny pod postacią chleba w Najświętszej Eucharystii. Trzecie odmów jedną część różańca świętego i czwarte przez piętnaście minut rozmyślaj o mojej obecności przy Jezusie, o czym mówią tajemnice różańcowe. Ofiaruj to w intencji wynagradzającej memu Niepokalanemu Sercu…

Ks. dr Krzysztof Czapla SAC - Dyrektor Sekretariatu Fatimskiego na Krzeptówkach

PS Cytaty pochodzą z nagrania, które umieściłem powyżej.
PS2 * całość audycji <kliknij>