sobota, 18 marca 2017

Orędzie, Matki Bożej dla Mirjany z 18-03-2017

Drogie dzieci! Moim macierzyńskim pragnieniem jest, aby wasze serca były napełnione pokojem, a dusze wasze były czyste, abyście w obecności mojego Syna mogli widzieć Jego oblicze. Albowiem, moje dzieci, jako matka wiem, że jesteście spragnieni pociechy, nadziei i obrony. Wy, moje dzieci, świadomie i nieświadomie szukacie mojego Syna. Ja również, w czasie kiedy żyłam na ziemi, radowałam się, cierpiałam i cierpliwie znosiłam strapienia tak długo, dopóki ich mój Syn w swojej chwale nie usunął. Dlatego więc mówię mojemu Synowi: Pomagaj im zawsze! Wy, moje dzieci, poprzez prawdziwą miłość rozświetlajcie mrok egoizmu, który coraz bardziej ogarnia moje dzieci. Bądźcie wielkoduszni. Niech wasze ręce i serce zawsze będą otwarte. Nie bójcie się. Powierzcie się mojemu Synowi z ufnością i nadzieją. Wpatrując się w Niego przeżywajcie swoje życie z miłością. Kochać to znaczy dawać siebie, znosić innych i nigdy nie osądzać. Kochać, to znaczy żyć słowami mojego Syna. Moje dzieci, jako matka mówię wam, jedynie prawdziwa miłość prowadzi do szczęścia wiecznego. Dziękuję wam. ”

Ps. Tłumaczenie z języka Chorwackiego. Dziękuje
https://www.facebook.com/marytv.tv/