środa, 11 października 2017

o.Jozo Rozważania 25.09.2017

Drodzy Pobratymcy,z radością przekazuje wam tłumaczenie  rozważań o.Jozo do orędzia z 25-go września br. W tegorocznym Zjeździe Pobratymców  miesiącu maju uczestniczyło kilka naszych sióstr na czele z niestrudzoną Ewą Hańską.  Ta niewielka grupka odwiedziła również o.Jozo na wyspie Badija. Ja też miałam łaskę spotkać się osobiście  z o.Jozo w Zagrzebiu w miesiącu wrześniu. W krótkiej rozmowie miałam okazję przekazać mu zapewnienie o naszej modlitewnej pamięci, szczególnie w intencji jego powrotu do zdrowia. Ojciec Jozo prosił o przekazanie podziękowania za modlitwę oraz błogosławieństwo dla wszystkich Pobratymców. Poniżej przekazuję wam informację od Ewy Hańskiej i jej modlitewnej inicjatywie. Bóg zapłać, Ewo! Włączmy się wszyscy w m tą modlitwę!S
Szczęść wam Boże!

Zofia Oczkowska

11 października o godz.18:00 będzie odprawiona kolejna (druga) Msza Święta u intencji o.Jozo u ojców redemptorystów w Gdyni. Jak Tobie wspominałam w sms-ie, pobratymcy z Gdyni wyszli z inicjatywą, żeby po raz drugi odprawić w intencji o.Jozo nowennę polegającą na zamówieniu 9 Mszy Świętych odprawianych przez kolejne 9 miesięcy i poprzedzonych odmówieniem nowenny do Miłosierdzia Bożego.
Mam nadzieję, że w ten sposób pomożemy naszemu Ojcu duchowemu. Proszę Cię Zosiu o powiadomienie o tym pobratymców, abyśmy połączyli się na modlitwie.



o.Jozo Rozważania 25.09.2017