czwartek, 2 lutego 2017

Orędzie Matki Bożej, przekazane przez Mirjanę 2.02.2017

Orędzie Matki Bożej, przekazane przez Mirjanę 2.02.2017


„Drogie dzieci,wy, którzy staracie się  każdy dzień swojego życia ofiarować mojemu Synowi, wy którzy próbujecie żyć z Nim, wy którzy się modlicie i poświęcacie, wy jesteście nadzieją w tym niespokojnym świecie.Wy jesteście promieniami światłości mojego Syna – żywą Ewangelią, a moimi miłymi apostołami mojej miłości. Mój Syn jest z wami. On jest z tymi, którzy o Nim myślą, którzy się modlą, ale również  On cierpliwie czeka na tych, którzy Go nie znają. Dlatego więc wy,  apostołowie mojej miłości, módlcie się sercem, a poprzez uczynki ukazujcie miłość mojego Syna. To jest dla was jedyna nadzieja, i to jest jedyna droga do życia wiecznego. Ja, jako Matka, jestem tu z wami. Wasze modlitwy skierowane do mnie, są dla mnie najpiękniejszymi różami miłości. Nie mogę nie być tutaj, gdzie czuję zapach róż i dziękuję wam”

Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuje.
VIDEO