sobota, 26 kwietnia 2014

Orędzie Matki Bożej przekazane przez Ivana, 25.04.2014.

Medziugorje, Podbrdo, Niebieski Krzyż, godz 22



Relacja widzącego Ivana:

Dziś, podobnie jak po każdym spotkaniu z Matką Bożą, pragnę wam opisać i przybliżyć to, co w tym spotkaniu było najważniejsze. Matka Boża przyszła dziś wieczorem radosna i szczęśliwa i  jak zwykle na początku pozdrowiła nas swoim macierzyńskim błogosławieństwem :

„Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus, moje drogie dzieci”.  Następnie Matka Boża z wyciągniętymi  rękami przez dłuższy czas  modliła się nad nami wszystkimi, szczególnie nad obecnymi tutaj  chorymi.

Następnie Matka Boża  powiedziała:

„Drogie dzieci, również dziś wzywam was do modlitwy o pokój. Otwórzcie się drogie dzieci na pokój, módlcie się w tym momencie. Szczególnie, drogie dzieci, módlcie się o pokój w świecie, w którym dziś jest tak wiele trwogi i tak wiele niepokoju w ludzkich sercach. Módlcie się o pokój w ludzkim sercu, a wtedy będzie pokój w świecie. Modlę się za was i oręduję za wami u mojego Syna. Módlcie się, drogie dzieci, módlcie się! Dziękuję, drogie dzieci, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Następnie Matka Boża pobłogosławiła nas wszystkich Swoim Macierzyńskim Błogosławieństwem i pobłogosławiła dewocjonalia.  Ja poleciłem Jej was wszystkich, wasze potrzeby, wasze intencje, wasze rodziny, szczególnie osoby chore oraz obecnych tutaj kapłanów. Matka Boża kontynuowała modlitwę, a potem odeszła w znaku Światła i Krzyża ze słowami: „Idźcie w pokoju, Moje drogie dzieci”

Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję