środa, 25 września 2013

Widząca Vicka mówi o figurce Matki Bożej, która rozbłysnęła światłem

Vicka udzieliła wywiadu dla portalu medjugorje-info.com
Vicka powiedziała, że ta figurka jest w ich domu od ponad 30 lat.

Na wstępie Vicka powiedziała: „Tak, figurka jaśnieje światłem, ale Matka Boża przez swoją obecność daje nam światło już od ponad 32 lat.”

Potem powiedziała: „ W tym pokoju, gdzie znajduje się figurka Matki Bożej, która świeci, Matka Boża ukazywała się wiele razy, ale dotąd nigdy nic nie świeciło. Tymczasem kiedy ja byłam w podróży dostałam wiadomość: „Vicka, figurka Matki Bożej rozbłysnęła światłem”. Ja jednak myślę, że nie należy się skupiać na figurce i mówić ”patrzcie Matka Boża świeci”, bo Ona powinna świecić w naszych sercach.


Ta jasność na pewno ma wielkie znaczenie, ale ja myślę, że ważniejsze jest, żeby przyjść do Matki Bożej, uklęknąć i modlić się w pokorze. To światło od Matki Bożej jest znakiem, że Ona pragnie przemienić nasze serce, to jest tylko taka mała zachęta, abyśmy poczynili krok naprzód.”

Świat, w którym obecnie żyjemy, przenika wielka ciemność, wielki smutek, więc dlatego Matka Boża daje nam to światło, światło nadziei i zbawienia, przez które będziemy zbawieni w Jezusie. To jest zachęta z Jej strony. Na pewno jest to związane z tym co Matka Boża kiedyś powiedziała : „Dam wam znaki” i to jest jeden taki uprzedzający znak, ale też powiedziała: „Milsze mi jest kiedy swoim życiem świadczycie o moich orędziach i stajecie się światłem dla innych”

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję