niedziela, 26 maja 2013

To jest czas łaski, który Bóg wam daje poprzez moją obecność...

Jeśli chcesz wiedzieć, kim jest Maryja, idź do teologa, a on ci wszystko wyjaśni. Jeśli jednak chcesz wiedzieć, jak kochać Maryję, idź do Ludu Bożego, on cię nauczy tego o wiele lepiej

Ojciec Święty Franciszek (25 maja 2013)
 
Pięknie byłoby dołączyć do maryjnej litanii wezwanie: „Pani, która idziesz z pośpiechem, módl się za nami!”.
Nie czekała. Nie powiedziała: «Jestem w ciąży, muszę o siebie dbać. Moja kuzynka ma przyjaciółki, które na pewno jej pomogą». Poczuła potrzebę i szybko do niej poszła. Pięknie jest myśleć o Maryi naszej Matce, która spieszy się, bo czuje, że musi pomóc. Idzie by pomóc, a nie by się chwalić i mówić kuzynce: «Słuchaj, teraz ja tu rządzę, bo jestem Matką Boga!» Nie zrobiła tego. Poszła pomóc. Maryja zawsze tak postępuje. Jest naszą Matką i z pośpiechem biegnie do nas, gdy tylko tego potrzebujemy
Ojciec Święty Franciszek (26 maja 2013)

źródło: Radio Watykańskie