sobota, 25 czerwca 2011

Objawienie Matki Bożej dla Iwana z 24 czerwca 2011

Także dzisiaj, jak każdego dnia, po każdy spotkaniu z Naszą Panią, pragnę opisać wam co jest najważniejsze z dzisiejszego objawienia. To był rzeczywiście oczekiwany dzień dla mnie. Dzisiaj mija 30 lat odkąd Matka Boska objawiła mi się po raz pierwszy, odkąd byłem w jej szkole, szkole pokoju, miłości, szkole modlitwy. To spotkanie miało ogromny wpływ na mnie i na moje życie, to jest dla mnie oczekiwane. Matka Boska przyszła do nas dzisiejszego wieczoru w złotej sukni z 3 aniołami. Przyszła bardzo, bardzo radosna i szczęśliwa. Na początku, jak zawsze, pozdrowiła nas: "Niech będzie pochwalony Jezus, moje drogie dzieci".
Podbrdo 24 czerwca 2011. (fot. Caritas of Birmingham)
Później rzekła:
"Drogie dzieci, także dzisiaj cieszę się razem z wami. Także dzisiaj, w radości, wzywam was: akceptujcie moje przesłanie i żyjcie nim. Sprawcie by to przesłanie ożyło. Wpajajcie je w wasze życie. Sprawcie żeby stało się pożywieniem waszej ziemskiej pielgrzymki. Wiedzcie, drogie dzieci, że jestem z wami kiedy jest wam najtrudniej, dodaje wam odwagi i pocieszam was i proszę za wami u mojego Syna. Ponadto, drogie dzieci, trwajcie w modlitwie, nie bójcie się. Chodźcie za mną, bez lęku. Dziękuję wam, drogie dzieci, także dzisiaj, za wysłuchanie mnie dzisiaj i mojego przesłania i wprowadzenie go w życie."

Nasza Pani później, po dłuższej chwili, z rozłożonymi ramionami, modliła się za nas tutaj. Pobłogosławiła nas. Pobłogosławiła także dewocjonalia przyniesione na błogosławieństwo. Potem modliła się za chorych, tu obecnych, z rozłożonymi ramionami. Poleciłem jej nasze wszystkie potrzeby, intencje, rodziny, w szczególności chorych i z tych co przynieśliście w waszych sercach. Nasza Pani zna nasze serca najlepiej, wie co chcą jej powiedzieć. Potem nastąpiła rozmowa między nami, co oznacza między Matką Boską, a mną. Po tej rozmowie, Nasza Pani kontynuowała modlitwę za nas wszystkich. Odeszła w czasie tej modlitwy, w oświetlonym znaku krzyża, z pozdrowieniem: „Idźcie w pokoju, moje drogie dzieci”.

Tłumaczenie z języka angielskiego Iwona

PS. Bardzo dziękuję