środa, 17 marca 2010

Prośba o szpik

Witam,

Mam gorącą prośbę o przekazanie informacji o Dniu Dawcy Szpiku na UW 18.03.2010 wszelkimi możliwymi sposobami do jak największej liczby osób.Jest to dla mnie bardzo ważne, gdyż wciąż nie znaleziono dla mnie dawcy szpiku, a czas nagli. Moi przyjaciele organizują tę akcję i wciąż mamy nadzieję, że może tym razem trafimy na tę jedną osobę i zwiększymy szansę na znalezienie dawcy. Bedę wdzięczna za pomoc i ewentualną odpowiedź.

Pozdrawiam,

Barbara Kondracka

 Dzień Dawcy Szpiku dla Basi i Innych
18 marca 2010 (czwartek)
Kampus Centralny Uniwersytetu Warszawskiego ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, budynek Auditorium Maximum. Rejestracja potencjalnych dawców odbywać się będzie w godzinach 10.00 - 18.00
Potrzebny będzie dokument tożsamości z numerem PESEL. Wiem, że wielu z Was jest już w bazach dawców. Jednak każdy z Was ma dwie ręce - jeżeli uda się każdemu namówić skutecznie conajmniej dwie
osoby... Moja szansa się zwiększa. Potrzebuję tylko jednej osoby - jednego, dobrego strzału. Może Ci się nie chcieć nawet wcisnąć "prześlij dalej". Ale mam nadzieję, że POMOŻESZ MI.

Twoje maile, strony internetowe, osobiste codzienne nagabywania ludzi - mogą pomóc.
Jeszcze dziś jestem.
I proszę tylko o tyle.

Basia