piątek, 18 grudnia 2009

Świadectwo Mirjany z 4 listopada 2009 r.(5)

Poniżej druga cześć świadectwa Mirjany z 4 listopada 2009 - odpowiedzi na pytania pielgrzymów


Pytanie: Mam dwoje dzieci, które były urodzone i wychowywane, jako katolicy. One nadal chodzą do Kościoła, ale nie do Kościoła katolickiego

Mirjana: Ja mogę tylko powtórzyć to, co Maryja powiedziała do mnie. Kiedy dała mi posłannictwo modlenia się za niewierzących, moim pytaniem było, kim są niewierzący?. Ona odpowiedziała to ci, którzy nie odczuwają Kościoła, jako ich domu i Boga, jako Ojca. To ci są niewierzący. To wszystko, co mogę ci powiedzieć.

Pytanie: Czy kiedykolwiek Maryja powiedziała, dlaczego zło ma tak wielka siłę w naszym stuleciu.

Mirjana: Nie myślę w ten sposób. Myślę ze zły duch jest tak silny na ile mu pozwolimy sami, gdyż, jeżeli mamy Boga, Jezusa, Maryję w naszych sercach na pierwszym miejscu, zły nie może nic nam zrobić. Ponieważ Bóg jest zawsze silniejszy i zły duch jest zawsze pod stopami Maryi, dlatego ja nigdy o tym nie mówię - nie chce dawać mu żadnej ważności. Zło ma taką siłę, na jaką mu pozwolimy.



Pytanie: Jak otrzymujesz posłannictwa od Maryi? Czy Ona mówi, czy słyszysz jej głos w jakiś odmienny sposób? I czy możesz opisać jak wygląda Maryja?

Mirjana: Maryja mówi do mnie słowami, w moim języku, ponieważ kiedy zaczęły sie objawienia byliśmy dziećmi. Byliśmy w stanie mówić tylko po chorwacku. Jeżeli chciała być zrozumienia przez nas po prostu musiała mówić po chorwacku. Widzę Ją w ten sposób jak widzę teraz ciebie. Przede mną widzę kobietę w długiej szarej sukni, zawsze około dwóch stóp nad ziemia. To jest trudne dla mnie powiedzieć, jaka jest wysoka, ponieważ wtedy klęczę. Widzę ze jest nieco wyższa ode mnie. Ma czarne włosy, które są długie, ponieważ widzę je wychodzące z pod welonu, na Jej czole i z tyłu - to znaczy, że są długie.

Ma niebieskie oczy i jest więcej niż piękna. To jest niemożliwe, aby opisać to piękno, które bije z Jej twarzy. Jako dzieci zadawaliśmy jej dziecinne pytania" Jak to się stało ze jesteś taka piękna?”. Uśmiechnęła się sie i powiedziała "Jestem piękna, bo kocham" Wtedy powiedziała, że, jeśli chcemy być tacy piękni to po prostu mamy kochać. W tym czasie Jakov miał 9 i 1/2 roku lub może 10 lat. Kiedy Maryja odeszła powiedział "Ona nie mówiła prawdy " odpowiedzieliśmy "Jak śmiesz mówić, że nasza Niebieska Matka nie mówi prawdy". On odpowiedział, tak; Spójrzcie na siebie niektórzy z nas mogą kochać do końca swojego życia, ale nigdy nie będą tak piękni jak Ona " On nie rozumiał, o jakim rodzaju piękna Matka Boża mówiła. Teraz on ma 38 lat i nawet teraz nie rozumie wielu rzeczy (śmiech) Mam nadzieje ze tego nie słyszał

Pytanie: Płaczesz w trakcie objawień, czy są jakieś obawy, czy macie wolność, aby coś powiedzieć?

Mirjana: Nie wiem, co sie dzieje w trakcie widzeń, ponieważ podczas nich nie czuje mojego ciała. Było wielu lekarzy, komisji, aby nas zbadać. Mieli pełno urządzeń dookoła nas i ich konkluzją było to, że nasze ciała nie reagują na nic z zewnątrz podczas objawień. My nic nie czujemy. Nie czujemy naszych ciał. Dlatego nie wiem czy płakałam. Ja tylko po skończeniu objawienia widzę, że mam łzy na mojej twarzy. Ale to z podekscytowania, bo ja zawsze płacze - nie patrzcie na mnie (śmiech)

Pytanie:, Jeżeli weźmiemy pod uwagę czas w domu, w naszym własnym kraju, w czasie objawienia, i modlimy się i zrobimy przerwę, czy otrzymamy te same błogosławieństwa, jakbyśmy byli tutaj?

Mirjana: Nie ma potrzeby, aby była to ta sama godzina. Nie musisz wstawać w połowie nocy, aby sie modlić się. Wystarczy, że każdego drugiego dnia miesiąca uklękniesz i pomodlisz się za tych, którzy nie poznali miłości Boga. Błogosławieństwo macierzyńskie Matki Bożej na pewno będzie z tobą. Nasza Pani jest matką i jest wszędzie. Ona mówi otwórz swoje serce a ja będę z tobą.

Ona nie wymienia Chorwacji Ameryki czy Włoch, bo te rzeczy dla niej nie istnieją, ale to, że my jesteśmy Jej dziećmi na ziemi. Zatem jest całkowicie wystarczające, jeżeli modlisz się proś o błogosławieństwo a Ona, jako Matka przyjdzie. To zależy od nas jak bardzo chcemy /pragniemy naszej Matki.

Pytanie:, Co Matka Boża mówi o końcu świata?

Mirjana:, Zatem ktoś, kto umrze jutro dla niego koniec świata będzie jutrzejszego dnia. Taka osoba spotka Boga jutro. Dlatego to nie jest wcale ważne, aby o tym mówić. To jest ważne, aby mówić o nas samych o naszym myśleniu o sobie. Jaka jest moja dusza? Czy jest gotowa na spotkanie z Bogiem w tym właśnie momencie? Zaleciłabym wam nie mówić o wielkich oczyszczeniach, ponieważ Nasza Pani przyszła do Medjugorje, aby nam pomóc nie by nas zniszczyć.. to, co mówi "To, co zaczęłam w Fatimie zakończę w Medjugorje. Moje serce zatriumfuje." Jeżeli serce Matki Bożej zatryumfuje, czego bać się?

Pytanie: Na początku, kiedy wy wizjonerzy byliście razem i razem mieliście widzenia czy każdy z was widział to samo i czy każdy słyszał to samo?

Mirjana: Tak

Pytanie: Czy siódma tajemnica była odwołana ze względu na modlitwy ludzi?

Mirjana: Nie, nie została odwołana. Kiedy otrzymałam siódmą tajemnicę zapytałam czy jest możliwe, aby co najmniej jedna cześć tej tajemnicy mogła być zmieniona? Powiedziała" Módl się " wielu ludzi przez wiele miesięcy sie modliło. Któregoś razu, gdy Matka Boża przyszła powiedziała "Ta cześć została zmieniona, ale nie pytaj mnie juz nigdy o takie rzeczy, ponieważ wola Boża musi sie wypełnić...cdn.
część - 6

Tłumaczenie z angielskiego - Basia
 
źródło: Caritas of  Birmingham